Ajeeb O Ghareeb Janwar - Animals - Strange Looking Animals In Urdu - Mysterious Animals - Rare Animals - عجیب و غریب جانور - حیرت انگیز جانور 
ajeeb-o-ghareeb-janwar-animals-urdu-hindi-animal-facts-maloomat


کیڑوں کو چھوڑ کر دنیا میں جانوروں کی 1.75 ملین
اقسام ہیں۔ سائنس دان ہر سال جانوروں کی نئی نسلوں کی بھی دریافت کرتے رہتے ہیں۔ جانوروں کی تمام اقسام کا قریب سے مطالعہ کرنا بہت مشکل ہے۔ لہذا جانوروں کی ایک بڑی تعداد ہمارے لئے بہت ہی عجیب ہوجاتی ہے۔اس پوسٹ میں آپ جان سکیں گے دنیا میں 9 انتہائی عجیب لگنے والے جانوروں کے بارے میں
مزید ایسی معلومات کے لئے یہاں کلک کریں

Aye-aye
strange looking animals
آئے ائی مڈغاسکر کے جزیروں کے لئے ستان ہیں۔ وہ دراصل  لیمس ہیں ، چمپینزی اور بندر سے متعلق پرجاتی ہیں لیکن  اس کی عجیب و غریب آنکھیں بندر کی طرح کبھی نظر نہیآتیں- ان کی لمبی جھاڑی دم کے ساتھ سیاہ جسم ہے۔ پتلی انگلیاں اور بڑی آنکھیں بھی انہیں خوفناک نظر آنے والے جانور میں سے ایک بناتی ہیں۔
انگلیوں کے پنجوں کی مدد سے وہ شاخوں سے شاخوں تک آسانی سے سفر کرسکتے ہیں۔ در حقیقت وہ کبھی بھی زمین پر نہیں اترتے ، جیسے درخت کی شاخوں میں اپنی زندگی گزارنا چاہتے ہیں۔ ائی-نے اپنی لمبی انگلیاں لکڑی کے بورنگ کیڑے کے لاروا کو پکڑنے میں استعمال کیں۔ وہ دوسرے پھل اور پودوں کی پتی بھی لینا پسند کرتے ہیں۔ عجیب اور ڈراؤنا ظہور ہونے کی وجہ سے انسان انہیں دیکھتے ہی دیکھتے قتل کرتے ہیں ، اسی طرح ہر سال آبادی کم ہوتی جاتی ہے۔

Blobfish
blobfish
بلب فش دنیا کا سب سے بدصورت اور عجیب و غریب جانور ہے۔ اس میں گوشت کی طرح پٹھوں میں کم جیلیٹنس ہوتا ہے ، کثافت پانی سے تھوڑا کم ہوتا ہے۔ اس سے پانی پر تیرنے میں مدد ملے گی ، بغیر کسی توانائی کا استعمال کئے سمندر کے فرش کے اندر سفر کریں گے۔ دوسری مچھلیوں کے برعکس ان کا چہرہ سیدھے نظر آتا ہے ، اس کے منہ سے جلد کا بڑا ذخیرہ دیکھ سکتے ہیں۔
وہ آسٹریلیا اور تسمانیہ کے ساحل میں 1200 میٹر کی گہرائی میں رہتے ہیں ، جہاں دباؤ سطح سمندر سے کہیں زیادہ ہے۔ بلاب فش شکاروں کو پکڑنے کے لئے بار بار گہرے سمندر میں کھلے اور قریب کیڑے پر قائم رہتے ہیں۔ مولکس ، کیکڑے اور لوبسٹر اور بلففش کا اہم کھانا۔
Indian Purple Frog
indian purple frog
ملک کے مغربی گھاٹ کے اندر ہندوستانی جامنی رنگ کے مینڈک پائے جاتے ہیں ، یہ بہت ہی نایاب اور خطرے میں پڑنے والی انواع میں شامل ہیں۔ دوسرے مینڈکوں کے برعکس اس کا جسم گول اور پھولا ہوا ہے۔ اس میں خنزیر کی ناک کی طرح بہت ہی غیر معمولی دھندلا پن ہے۔
جامنی رنگ کے مینڈک کی گول انگلی زمین میں حرکت کے لئے بالکل مناسب ہے۔ جب دیمک ان کا بنیادی ذریعہ بن جاتا ہے تو ارغوانی رنگ کے مینڈک 14 فٹ کی گہرائی تک زیر زمین منتقل ہوجاتے ہیں۔ وہ مون سون کے موسم میں زیادہ تر وقت زیرزمین ، صرف افزائش نسل کے لئے صرف کرنا چاہتے ہیں۔

Red-lipped Batfish
red lipped batfish
ریڈ لپڈ باتھ مچھلی گالاپاگوس جزیروں میں زندگی ہیں۔ دوسری مچھلیوں کے برعکس اس کے سر وسیع اور دلکش سرخ ہونٹ ہوتے ہیں۔ یہ سرخ ہونٹ ہر سال روشن رہتا ہے ، اس لال لپ کا بنیادی مقصد خواتین کو راغب کرنے کے سوا کچھ نہیں ہے۔
جب سرخ رنگ کی چمگادڑ والی مچھلیاں بالغ ہوجاتی ہیں تو ان کے سر سے چمکتی ہوئی لالچ متوجہ ہوتی ہے۔ اس سے وہ مولکس اور کیکڑے جیسے شکار کو اپنی طرف راغب کرنے میں مدد کرتا ہے۔ بدقسمتی سے وہ دوسری مچھلیوں کی طرح تیر نہیں سکتے ہیں ، وہ سمندری فرش پر پنکھوں کا استعمال کرتے ہوئے چلتے تھے۔

Goblin Shark
goblin shark
گوبلن شارک زندہ جیواشم کے طور پر جانا جاتا ہے کیونکہ وہ میتسوکورینیڈی خاندان کے صرف موجودہ پرجاتی ممبر بن جاتے ہیں ، اس کی ابتدا 125 ملین سال پہلے ہوئی تھی۔ ان کے لمبے لمبے لمبے ٹکڑے اور مضبوط جبڑے ہیں۔ گوبلین شارک کا دھبہ 4 میٹر کی لمبائی تک بڑھتا ہے۔ گوبلن شارک دنیا کے تینوں بڑے سمندروں میں پائے جاتے ہیں۔
وہ سمندر میں 1300 میٹر کی گہرائی میں رہتے ہیں۔ گوبلن شارک کا منہ پیرابولک شکل والا ہوتا ہے ، اس کے منہ کے اندر دانتوں کی طرح کیل مختلف خاموں میں رکھے جاتے ہیں۔ ڈریگن فش ، آئوپوڈس ، رٹیلز اور ڈیکاپڈ گبلن شارک کا اہم کھانا بن گئے ہیں

Saiga Antelope
saiga antelope

بلبس ناک والا سیگا انٹیلپ خطرے سے دوچار نوع کی ہرن کی نسل ہے جو صرف روس اور قازقستان کے پہاڑی علاقوں میں پایا جاتا ہے۔ شکار اور رہائش گاہ کے غیر قانونی نقصان سے ہر سال اس نوع کے ہرن کی نسلوں کی آبادی کم ہوجاتی ہے۔ مخصوص بلبیس ناک خود ہی سیگا ہرن کو ہرن کی دوسری نسلوں سے بالکل عجیب بنا دیتا ہے۔
یہ لچکدار اور افراط بخش ناک مختلف موسمی حالات میں ساگا ہرن کو تازہ ہوا حاصل کرنے میں مدد دیتی ہے۔ یہ 80 سینٹی میٹر کی اونچائی تک بڑھتی ہے اور اس کا وزن 50 کلوگرام تک ہوتا ہے۔ سائگا ہرن عام طور پر ریوڑ کی تشکیل کرتا ہے جس کے ارکان 40 تک ہوتے ہیں اور گھاس کے میدانوں کو چراتے ہیں۔ گرمیوں کے دوران یہ لمبی دوری کی منتقلی کرتا ہے ، اس وقت ہزاروں سائیگا ہرن کو ایک ساتھ دیکھ سکتے ہیں۔
مزید ایسی معلومات کے لئے یہاں کلک کریں

Japanese Spider Crab
japanese spider crab
جانوروں کی بادشاہی میں آرتروپڈ کے گروپ میں جاپانی مکڑی کے کیکڑے کی لمبی لمبی ٹانگیں لمبی لمبی چوڑی ہوتی ہے ، جس کا نام مکڑی کا ہوتا ہے جیسے ظاہر ہوتا ہے۔ ان کی ٹانگیں لمبائی 3.8 میٹر تک اور وزن 1کلوگرام تک ہے۔ یہ بڑا سمندری کیکڑا جاپان کے جنوبی ساحلوں میں رہتا ہے ، جو عام طور پر 2000 فٹ کی گہرائی میں پایا جاتا ہے۔
مرد مکڑی کے کیکڑے میں مچھلی کے کیکڑے کے مقابلے میں لمبے چیلپیڈ ہوتے ہیں۔ دوسرے کیکڑوں کے برعکس جاپانی مکڑی کے کیکڑے غیر معمولی طور پر مروڑ کی شکل میں ہیں۔ وہ دونوں پودوں اور چھوٹے جانوروں کو کھاتے ہیں ، جانوروں کے مردہ حصے رکھنا بھی پسند کرتے ہیں

Narwhal
narhwal
نارووال  درمیانی سائز کے دانت والے وہیل ہیں جو آرکٹک سمندروں میں پائے جاتے ہیں۔ وہیلوں کی دوسری اقسام کے برعکس نروال میں لمبی تلوار ہوتی ہے جس کی لمبائی 8.8 فٹ ہوتی ہے۔ خواتین نروالوں میں مردوں کی طرح لمبی ٹسک نہیں ہوتی ہے۔ اس طویل ترغیب سے خواتین کو راغب کرنے اور حریفوں سے لڑنے میں نارواہل میں مدد ملتی ہے۔
نارووال کی لمبائی 6.1 میٹر اور 1.5 سے 1.8 ٹن کے درمیان ہے۔ وہ گروپ میں سفر کرتے ہیں جس کے ممبروں کو 20 وہیل تک رکھنا ہوتا ہے۔ نارووال چھوٹی مچھلیاں ، کیکڑے ، اور سکویڈز کھاتے ہیں۔

Shoebill
shoebill bird
پرندوں کی پرجاتیوں میں شوئبلز کے پاس حیرت انگیز بل ہے۔ یہ بہت بڑا بلبس بل 9.4 انچ سائز تک بڑھتا ہے ، تیز دھارے ہونے سے وہ آسانی سے شکار کو پکڑنے میں مدد کرتا ہے۔ شوبلز مشرقی افریقہ کے اشنکٹبندیی جنگل میں رہتے ہیں۔

شو بلز کی اونچائی 45 سے 52 انچ کے درمیان ہے جس کا وزن 6 کلوگرام ہے۔ شوبلز کبھی بھی 300 میٹر کے فاصلے سے زیادہ فائل نہیں کرتے ہیں۔ ان کے پاس صرف 150 منٹ پر فلیپ کی شرح ہوتی ہے ، جو دوسرے پرندوں کے مقابلہ 

میں بہت سست ہے۔

مزید ایسی معلومات کے لئے یہاں کلک کریں